Leonardo, Andre (2016) Analisis pengaruh perceived benefit, free mentality, dan perceived sacrifice terhadap willingness to pay melalui attitude toward paying (studi pada pengguna joox vip). Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
![]() |
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
|
![]() |
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
|
![]() |
Text
BAB III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
|
![]() |
Text
BAB IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (3MB) |
|
![]() |
Text
BAB V.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (826kB) |
|
![]() |
Text
BAB V.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (826kB) |
|
|
Text
HALAMAN AWAL.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (1MB) | Preview |
|
![]() |
Text
LAMPIRAN.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
Abstract
Seiring dengan perkembangan teknologi pola konsumsi masyarakat dalam menikmati musik sekarang telah mengalami pergeseran. Saat ini orang lebih cenderung untuk memilih menggunakan musik digital dibandingkan dengan media musik fisik seperti cd dan kaset. Layanan streaming musik online berbayar mulai menjadi pilihan utama untuk mendengarkan musik. Salah satu perusahaan yang menyediakan layanan streaming musik online berbayar adalah Joox dengan lanyanan premium Joox VIP. Ada pun tujuan pada penelitian ini adalah untuk mengetahui apakah willingness to pay pada Joox VIP dipengaruhi oleh perceived benefit, free mentality, dan perceived sacrifice melalui attitude toward paying
Item Type: | Thesis (Bachelor Thesis) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management > HD59-59.9 Marketing and Publicity H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management > HD59-59.9 Marketing and Publicity > HD59.1 Business Markets |
Divisions: | Fakultas Bisnis > Program Studi Manajemen |
Depositing User: | mr admin umn |
Date Deposited: | 29 May 2017 03:46 |
Last Modified: | 08 Aug 2017 07:55 |
URI: | http://kc.umn.ac.id/id/eprint/104 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |