Lienanta, Steffie (2019) Aktivitas Customer Relationship Management Dalam Divisi Business Development & Marketing Communication PT Jagapati Dot Com. Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN_AWAL.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (704kB) |
||
|
Text
DAFTAR_PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (191kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (620kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (644kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (747kB) | Preview |
|
Text
BAB_IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (191kB) |
||
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (7MB) |
Abstract
Praktik kerja magang menjadi sangat penting untuk mengaplikasikan pelajaran serta teori yang diterima selama bangku perkuliahan, serta menambah pengalaman, meningkatkan keterampilan dan wawasan mengenai dunia profesional yang sesungguhnya. Berbekal ilmu serta pembelajaran yang diperoleh di Universitas Multimedia Nusantara, penulis mampu mengimplementasikannya saat praktik kerja magang dengan periode kurang lebih 4 bulan. Penyusunan laporan yang berjudul âAktivitas Customer Relationship Management dalam divisi Business Development & Marketing Communication PT Jagapati Dot Comâ dibimbing oleh Pak Mochammad Kresna Noer selaku dosen pembimbing. Di dalamnya, penulis menceritakan aktivitas yang dilakukan selama di PT Jagapati Dot Com, meliputi peran penulis dalam membuat strategi customer relationship management dan digital marketing. Penulis mendapatkan banyak sekali ilmu diluar bangku perkuliahan dan juga kesempatan melatih diri menjadi lebih kreatif dan teliti.
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Keywords: | customer relationship management, digital marketing, magang, PT Jagapati Dot Com |
Subjects: | 300 Social Sciences > 300 Social sciences, sociology and anthropology > 302 Social interaction, Interpersonal interaction > 302.2 Communication |
Divisions: | Faculty of Communication > Strategic Communication |
SWORD Depositor: | Administrator UMN Library |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 05 Dec 2020 04:35 |
Last Modified: | 27 Apr 2023 08:51 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/13707 |
Actions (login required)
View Item |