Agung Wasito, Irsyad (2020) Peran Online Advertisement Untuk Meningkatkan Brand Awareness Dan Purchase Intention Produk Mocilulu Pada PT Huda Rachma Grupindo. Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN_AWAL.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (2MB) |
||
|
Text
DAFTAR_PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (225kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (255kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (331kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (962kB) | Preview |
|
Text
BAB_IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (126kB) |
||
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Share Alike. Download (764kB) |
Abstract
PT Huda Rachma Grupindo adalah perusahaan manufaktur tas yang sudah berpengalaman memproduksi dalam jumlah besar dengan kualitas baik. Untuk tetap unggul di era yang semakin penuh persaingan, perusahaan yang biasanya melayani pasar B2B ini melakukan ekpansi unutk pasar B2C dengan nama anak perusahaan bernama Mocilulu. Mocilulu baru saja diluncurkan dan tentunya sebagai produk baru dalam masa pertumbuhan, produk ini perlu melakukan Online Advertising untuk meningkatkan Brand Awareness, dan Purchase Intention. Laporan Magang ini membahas peran Online Advertising untuk meningkatkan Brand Awareness, dan Purchase Intention Produk Mocilulu pada PT Huda rachma Grupindo.
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Keywords: | Online Advertising, Brand Awareness, Purchase Intention |
Subjects: | 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce > 658.87 Retail Channel > 658.872 Brand, Branding 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations |
Divisions: | Faculty of Business > Management |
SWORD Depositor: | Administrator UMN Library |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 04 Dec 2020 18:08 |
Last Modified: | 02 Jun 2023 02:21 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/14606 |
Actions (login required)
View Item |