Peran Sistem Manajemen Pembelajaran dan Pendidikan Tinggi Ilmu Komunikasi dalam Pembelajaran Daring yang Inklusif

Prestianta, Albertus Magnus and Bangun, Cendera Rizky Anugrah (2020) Peran Sistem Manajemen Pembelajaran dan Pendidikan Tinggi Ilmu Komunikasi dalam Pembelajaran Daring yang Inklusif. In: Diskursus Covid-19 dalam Perspektif Komunikasi. Mbridge Press, p. 307. ISBN 9786236615041

[img]
Preview
Text
Buku Diskursus.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (16MB) | Preview
Item Type: Book
Subjects: 300 Social Sciences > 300 Social sciences, sociology and anthropology > 302 Social interaction, Interpersonal interaction > 302.2 Communication
Divisions: Faculty of Communication > Digital Journalism
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 13 Jan 2023 01:06
Last Modified: 13 Jan 2023 01:06
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/23044

Actions (login required)

View Item View Item