Oktavi, Sella (2012) Proses dan Alur Kerja Marketing Communications di PT Global Artha Futures. Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN AAL.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (967kB) |
|
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (837kB) |
|
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (963kB) |
|
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (985kB) |
|
Text
BAB III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (1MB) |
|
Text
BAB IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (840kB) |
|
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (960kB) |
Abstract
Komunikasi merupakan suatu keniscayaan yang dilakukan oleh semua orang dan berperan penting dalam setiap kegiatan. Suatu perusahaan perlu membangun komunikasi efektif dan kondusif untuk membangun saling pengertian dan makna yang sama. Jika suatu perusahaan bergerak dalam bidang produk atau jasa, komunikasi sangat penting dalam memasarkan produk atau jasa tersebut. PT Global Artha Futures menyadari pentingnya komunikasi dalam memasarkan produk perusahaan. Komunikasi efektif adalah syarat untuk membangun hubungan yang baik dengan para investor serta membangun citra perusahaan. Dalam konteks itulah, PT Global Artha Futures membuka divisi Marketing Communications untuk membantu tercapainya tujuan tersebut dan diharapkan mampu membawa ide-ide baru yang bermanfaat bagi kegiatan pemasaran perusahaan.
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Keywords: | komunikasi, marketing communications, PT Global Artha Futures |
Subjects: | 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations |
Divisions: | Faculty of Communication > Strategic Communication |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 29 Apr 2024 07:31 |
Last Modified: | 29 Apr 2024 07:31 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/30091 |
Actions (login required)
View Item |