Re-brandingface restoran dan bar melalui perancangan identitas visual

Meilinda Setiadi, Angelica (2016) Re-brandingface restoran dan bar melalui perancangan identitas visual. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.

[img] Text
HALAMAN AWAL.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (9MB)
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (797kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (2MB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (56MB) | Preview
[img] Text
BAB IV.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (36MB)
[img]
Preview
Text
BAB V.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (785kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (759kB) | Preview

Abstract

Pertumbuhan restoran dan bar meningkat pesat, dimana persaingan semakin tepat sehingga pemilik harus dapat terus berkembang untuk dapat terus bertahan.Salah satu daerah di Indonesia dengan tingkat restoran terbanyak adalah Jakarta yang menjadi pusat kota. Kebutuhan pangan berubah menjadi kebutuhan pokok, yang sudah berubah fungsi menjadi waktu bersosialisasi.Untuk itu deperlukan penyampaian pesan yang baik untukmembangun citra usaha yang baik untuk terus bertahan ditengah banyaknya persaingan.Rebranding ini dilakukan untuk meningkatkan pesan yang akan disampaikan dalam sebuah bentukan identitas visual.

Item Type: Thesis (Bachelor Thesis)
Subjects: 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce > 658.87 Retail Channel > 658.872 Brand, Branding
700 Arts and Recreation > 700 Arts
Divisions: Faculty of Art & Design > Visual Communication Design
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 12 Apr 2018 07:41
Last Modified: 02 May 2023 03:53
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/3213

Actions (login required)

View Item View Item