Panjaitan, Christy Ayu Sarah (2013) Implementasi strategi relationship selling pt telekomunikasi indonesia dengan melihat peran industry analyst dalam memahami pelanggannya melalui idd, pembuatan ivca, dan maps. Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
![]() |
Text
HALAMAN AWAL.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (791kB) |
|
|
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (773kB) | Preview |
|
|
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (839kB) | Preview |
|
|
Text
BAB III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (1MB) | Preview |
|
![]() |
Text
BAB IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (676kB) |
|
|
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (669kB) | Preview |
|
![]() |
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
Abstract
PT Telekomunikasi Indonesia (PT Telkom) merupakan perusahaan telekomunikasi terbesar di Indonesia. Penulis telah menyelesaikan kerja magang selama 3 bulan di PT Telkom. Tujuan dari kerja magang ini adalah untuk mendapatkan pengalaman dan pengetahuan akan dunia pekerjaan yang sebenarnya. Selain itu, penulis juga dapat belajar untuk menerapkan teori-teori pemasaran yang telah dipelajari selama proses perkuliahan. Pembahasan dalam laporan ini adalah membahas mengenai aktivitas yang dilakukan penulis selama kerja magang sebagai bagian dari Industrial Analyst; terutama dalam membangun relationship selling antara Account Manager dan Corporate Customer dari PT Telkom. Keywords : Relationship Selling, Telekomunikasi, Industry Analyst
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Subjects: | 300 Social Sciences > 380 Commerce, communications and transportation > 384 Telecommunications (Handphone, Phone, Wireless Communication, Telegraph) 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations |
Divisions: | Faculty of Business > Management |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 16 Jul 2018 03:47 |
Last Modified: | 25 Jan 2023 23:53 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/3256 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |