Marketing, Marketing (2024) Kuliah Tamu “Looking Media Relations to the Future and Beyond” Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Multimedia Nusantara (UMN). [Image]
Image
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN (1).png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
|
Image
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN (2).png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
|
Image
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN (3).png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
|
Image
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN (4).png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
|
Image
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN (5).png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
|
Archive
Kuliah Tamu Media Relations FIKOM UMN.rar Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (40MB) |
Abstract
TANGERANG — Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Multimedia Nusantara (UMN) kembali menyelenggarakan acara kuliah tamu dengan mengusung tema “Looking Media Relations to the Future and Beyond” pada Rabu (08/05). Acara ini menghadirkan dua narasumber dalam bidang Media Relations and Publicity Effectiveness, yaitu Melanie Masriel dari L’Oreal Indonesia dan Abies Besman dari Kompas TV. Kuliah tamu ini bertujuan untuk memberikan wawasan kepada para mahasiswa mengenai tips dan trik dalam menjaga dan merawat relasi dengan media pers serta media digital, sebuah kompetensi yang semakin krusial di era media yang terus berkembang.
Item Type: | Image |
---|---|
Divisions: | Admission |
Depositing User: | Gadis Nurmalita (L01227) |
Date Deposited: | 23 Nov 2024 05:04 |
Last Modified: | 23 Nov 2024 05:04 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/35012 |
Actions (login required)
View Item |