Marketing, Marketing (2012) National Management Competition 2012: "Build a Competition for Better Generation". [Image]
![]() |
Image
NMC 2012 (1).jpg Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (430kB) |
![]() |
Image
NMC 2012 (2).jpg Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (488kB) |
![]() |
Image
NMC 2012 (3).jpg Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (486kB) |
![]() |
Image
NMC 2012 (4).jpg Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (519kB) |
![]() |
Image
NMC 2012 (5).jpg Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (446kB) |
![]() |
Archive
NMC 2012 (Dok. Lengkap).zip Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (35MB) |
Abstract
TANGERANG — Pada 19 Oktober 2012, Universitas Multimedia Nusantara (UMN) mengadakan National Management Competition 2012 dengan tema "Build a Competition for Better Generation." Kompetisi ini bertujuan untuk mendorong mahasiswa dari berbagai perguruan tinggi di Indonesia untuk mengembangkan kemampuan manajerial dan kreatif dalam menghadapi tantangan dunia bisnis. Acara ini diikuti oleh berbagai tim mahasiswa yang bersaing dalam serangkaian tantangan yang menguji keterampilan, pengetahuan, dan strategi manajerial mereka. National Management Competition menjadi ajang untuk mencetak generasi penerus yang kompeten dan siap menghadapi persaingan global.
Item Type: | Image |
---|---|
Keywords: | Kompetisi, Manajemen, Lomba |
Subjects: | 300 Social Sciences > 370 Education |
Divisions: | Business Division > Marketing Communication Department |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 14 Apr 2025 09:37 |
Last Modified: | 14 Apr 2025 09:37 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/37015 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |