Communication Festival 2012 - "CREATE: Communicate and Raise your idEA Through Experience"

Marketing, Marketing (2012) Communication Festival 2012 - "CREATE: Communicate and Raise your idEA Through Experience". [Image]

[img] Image
Commfest2012 (1).JPG
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (715kB)
[img] Image
Commfest2012 (2).JPG
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (632kB)
[img] Image
Commfest2012 (3).JPG
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (781kB)
[img] Image
Commfest2012 (4).JPG
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (701kB)
[img] Image
Commfest2012 (8).JPG
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (496kB)
[img] Archive
Commfest2012 (19).zip
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

TANGERANG — Universitas Multimedia Nusantara (UMN) bersama dengan Ikatan Mahasiswa Komunikasi (IMKOM) UMN menyelenggarakan Communication Festival 2012 pada 9 hingga 18 Mei 2012, sebuah rangkaian acara tahunan yang bertujuan mengembangkan potensi mahasiswa dalam bidang komunikasi. Mengusung tema "CREATE: Communicate and Raise your ideA Through Experience", festival ini mencakup berbagai kegiatan, seperti workshop, seminar, kompetisi, dan talkshow yang melibatkan praktisi serta tokoh ternama di bidang media dan komunikasi. Acara dibuka dengan penyisihan Anchor Vista pada 9 Mei dan dilanjutkan dengan berbagai program menarik seperti Workshop VJ UC News “Creative in Online Media”, Seminar “Win the Crisis with PR Basis” bersama IndoPacific Edelman, serta Workshop Anchor “Young Journalist on Cam” bersama Gustav Aulia. Puncaknya, festival ini menghadirkan talkshow publik bersama Erwin Parengkuan bertema “How to Be a Good Presenter” pada 15 Mei 2012, sebelum ditutup dengan meriah pada 18 Mei melalui Closing Ceremony yang dimeriahkan oleh penampilan spesial dari Adera.

Item Type: Image
Keywords: Communication Festival, IMKOM, UMN, Ilmu Komunikasi
Subjects: 300 Social Sciences > 390 Customs, etiquette and folklore > 394 Special Occasions, Formal Ceremonies, Festival, Fairs, Parades, Graduation
Divisions: Business Division > Marketing Communication Department
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 16 Apr 2025 01:50
Last Modified: 16 Apr 2025 01:52
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/37044

Actions (login required)

View Item View Item