Marketing, Marketing (2013) Pameran IMC 2013: Kreativitas Mahasiswa Ilmu Komunikasi UMN dalam Mengelola Brand. [Image]
![]() |
Image
Pameran IMC 2013 (1).JPG Download (529kB) |
![]() |
Image
Pameran IMC 2013 (2).JPG Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (484kB) |
![]() |
Image
Pameran IMC 2013 (3).JPG Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (501kB) |
![]() |
Image
Pameran IMC 2013 (4).JPG Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (511kB) |
![]() |
Image
Pameran IMC 2013 (5).JPG Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (457kB) |
![]() |
Archive
Pameran IMC 2013 (Dok. Lengkap).zip Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
TANGERANG — Mahasiswa Program Studi Ilmu Komunikasi Universitas Multimedia Nusantara (UMN) menggelar Pameran Integrated Marketing Communication (IMC) pada tahun 2013 sebagai bagian dari hasil akhir mata kuliah IMC. Dalam pameran ini, mahasiswa menampilkan berbagai strategi komunikasi pemasaran terintegrasi untuk brand-brand ternama, mulai dari perencanaan kampanye, pembuatan materi promosi, hingga eksekusi kreatif. Pameran ini menjadi bukti nyata kreativitas mahasiswa dalam merancang strategi komunikasi yang efektif dan relevan di dunia industri.
Item Type: | Image |
---|---|
Keywords: | Marketing Communication, Brand, Pameran |
Subjects: | 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations |
Divisions: | Business Division > Marketing Communication Department Faculty of Communication > Strategic Communication |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 28 Apr 2025 07:34 |
Last Modified: | 28 Apr 2025 07:34 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/37238 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |