Perancangan Promosi Moor’s Professional Make Up

Kemala, Selia (2017) Perancangan Promosi Moor’s Professional Make Up. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.

[img]
Preview
Text
HALAMAN AWAL.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (11MB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (686kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (12MB) | Preview
[img] Text
BAB IV.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (9MB)
[img]
Preview
Text
BAB V.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (680kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (697kB) | Preview
[img] Text
LAMPIRAN.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (1MB)

Abstract

Kosmetik telah menjadi kebutuhan pokok dalam kehidupan manusia, terutama kaum wanita. Tidak dapat dihindari bahwa dewasa ini kosmetik di kalangan masyarakat sudah menjadi barang yang selalu digunakan. Aktivitas luar rumah membuat masyarakat dituntut untuk tampil maksimal, mulai dari penampilan, hingga riasan, sehingga penggunaan kosmetik sudah menjadi salah satu hal yang diperhatikan oleh masyarakat, khususnya untuk para kaum wanita. Pada perkembangannya, Moor’s Professional Make Up mengalami penurunan pada penjualan. Hal ini dikarenakan banyaknya produk lain yang bermunculan, sementara Moor’s Professional Make Up belum memiliki media promosi yang baikBanyak konsumen yang mulai beralih ke merk lain. Untuk itu dibutuhkan rancangan promosi Moor’s Professional Make Up agar dapat meningkatakan penjualannya.

Item Type: Thesis (Bachelor Thesis)
Keywords: cantik, budaya, modern
Subjects: 600 Technology (Applied Sciences) > 640 Home and Family Management > 646 Sewing, Clothing, Dressmakers, Tailor, Accessories, Grooming > 646.7 Grooming, Make Up, Cosmetics
600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations
Divisions: Faculty of Art & Design > Visual Communication Design
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 02 Jul 2019 07:08
Last Modified: 25 Nov 2022 09:03
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/5744

Actions (login required)

View Item View Item