Dharma Theravada, Adi (2019) Pengaruh Management Event Dalam Meningkatkan Brand Awareness Pada Divisi Marketing Di PT National Nobu Bank. Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN_AWAL.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (504kB) |
||
|
Text
DAFTAR_PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (301kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (350kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (345kB) | Preview |
|
|
Text
BAB_III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (641kB) | Preview |
|
Text
BAB_IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (199kB) |
||
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (981kB) |
Abstract
Industri perbankan merupakan salah satu bagian dari satu industri jasa yang terus berkembang dengan sangat cepat pada dewasa ini, namun di sisi lain integritas dan persaingan di industri jasa sangatlah ketat dan akibatnya di perlukan upaya untuk mencipatakan sebuah Brand Awareness untuk mendapatkan sebuah pelanggan. Maka dari itu, PT Nationalnobu Tbk pada divisi marketing melakukan sejumlah kegiatan untuk menambah pelanggan dengan melakukan event yang didalamnya terdapat kegiatan Personal Selling. Kegiatan Personal Selling sangat diperlukan untuk melakukan maintaining nasabah. PT Nationalnobu Tbk merupakan bank yang menyediakan pengalaman bagi mahasiswa yang ingin mendapatkan kesempatan kerja nyata. Sebagai karyawan magang, penulis sangat nyaman bekerja pada divisi marketing dalam pengembangan perusahaan kedepannya.
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Keywords: | PT Nationalnobu Tbk, Brand awareness , Event , Personal Selling |
Subjects: | 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce > 658.84 Marketing Distribution 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce > 658.87 Retail Channel > 658.872 Brand, Branding |
Divisions: | Faculty of Business > Management |
SWORD Depositor: | Administrator UMN Library |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 05 Dec 2020 10:37 |
Last Modified: | 21 Jun 2023 07:34 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/13192 |
Actions (login required)
View Item |