Perancangan media promisi hotel olive

Gunawan, Michelle Yulia (2017) Perancangan media promisi hotel olive. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.

[img]
Preview
Text
HALAMAN AWAL.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (834kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (2MB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (18MB) | Preview
[img] Text
BAB IV.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (29MB)
[img]
Preview
Text
BAB V.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (737kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (754kB) | Preview
[img] Text
LAMPIRAN.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (9MB)

Abstract

Laporan tugas akhir ini berisi tentang proses perancangan media promosi yang tepat untuk hotel Olive. Hotel ini berlokasi di Jl. Imam Bonjol 777, Karawaci, Tangerang. Lokasi dari hotel ini dekat dengan kawasan perkantoran dan industri. Media promosi merupakan hal yang sangat penting dalam sebuah perusahaan atau usaha apalagi untuk sebuah usaha yang baru dibangun. Begitu juga dengan hotel Olive yang juga membutuhkan media promosi dikarenakan usia hotel yang tergolong baru. Akan tetapi butuh strategi khusus dalam pemilihan media yang akan digunakan agar media promosi yang dibuat menarik dan tepat pada sasaran. Kenyamanan dan sentuhan kemewahan adalah kunci dalam perancangan ini. Harapannya dengan dibuatnya media promosi yang tepat adalah dapat menjangkau targetnya secara spesifik.

Item Type: Thesis (Bachelor Thesis)
Subjects: 600 Technology (Applied Sciences) > 640 Home and Family Management > 647 Management Housekeeping, Restaurant, Hotel Management
600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce
Divisions: Faculty of Art & Design > Visual Communication Design
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 30 Aug 2017 02:45
Last Modified: 24 Nov 2022 06:30
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/2558

Actions (login required)

View Item View Item