Perancangan ulang identitas visual owl stone café & bakery

Marcella, Marcella (2017) Perancangan ulang identitas visual owl stone café & bakery. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.

[img]
Preview
Text
HALAMAN AWAL.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (978kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (710kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (931kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (2MB) | Preview
[img] Text
BAB IV.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (3MB)
[img]
Preview
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (662kB) | Preview
[img] Text
LAMPIRAN.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (3MB)

Abstract

Owl Stone Café & Bakery merupakan sebuah café yang berlokasi di hotel H Sovereign, Bali. Melihat peluang bisnis kafe yang baik, owner berencana memisahkan kafe dari hotel agar dapat berdiri sendiri, tahap awalnya adalah dengan membuka cabang. Namun, belum adanya identitas visual yang baik menyebabkan terjadinya kesulitan pengembangan usaha tersebut. Akan dilakukan pengumpulan data dengan metode kualitatif melalui observasi dan wawancara dan kuantitatif menggunakan kuesioner. Hasil dari penelitian ini dapat menjadi pertimbangan desainer dalam membuat identitas visual yang baik dan tepat. Dengan adanya identitas visual yang baik, diharapkan Owl Stone Café & Bakery mampu bersaing dan mengembangkan bisnis lebih baik ke depannya.

Item Type: Thesis (Bachelor Thesis)
Subjects: 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 658 General management (Risk Management, Profit and Loss, Logistics) > 658.8 Mall, Shopping Center, E-Commerce > 658.87 Retail Channel > 658.872 Brand, Branding
700 Arts and Recreation > 700 Arts
Divisions: Faculty of Art & Design > Visual Communication Design
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 06 Apr 2018 02:34
Last Modified: 02 May 2023 03:50
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/3001

Actions (login required)

View Item View Item