Anggara, Nadia R (2016) Peranan creative director dalam pembuatan company profile umn untuk kalangan remaja. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN AWAL.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (888kB) |
|
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (769kB) |
|
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (991kB) |
|
Text
BAB III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (997kB) |
|
Text
BAB IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (2MB) |
|
Text
BAB V.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (763kB) |
|
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (757kB) |
Abstract
Company profile atau sering disebut dengan corporate video adalah salah satu bentuk advertisement dalam bentuk video. Penyutradaraan merupakan salah satu peranan penting dalam membuat company profile yang menarik. Melihat dari hal ini, penulis ingin membagikan pengalaman dari menyutradarai company profile sebagai seorang sutradara/creative director. Pada laporan ini, penulis ingin membagikan bagaimana penyutradaraan company profile untuk Universitas Multimedia Nusantara yang memiliki target market anak usia 16-19 tahun.
Item Type: | Thesis (Bachelor Thesis) |
---|---|
Subjects: | 700 Arts and Recreation > 770 Photography, Computer Art, Film, Video > 770 Photography, Computer Art, Cinematography, Videography, Film, Movie |
Divisions: | Faculty of Art & Design > Visual Communication Design |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 19 Apr 2018 01:20 |
Last Modified: | 13 Jan 2023 03:42 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/3562 |
Actions (login required)
View Item |