Wiseso, R.A Gabriella Imelda (2015) Management event pt dyandra promosindo dalam pre-event iims 2015 (periode maret – juni 2015). Internship thesis, Universitas Multimedia Nusantara.
Text
HALAMAN AWAL.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (1MB) |
||
|
Text
BAB I.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (856kB) | Preview |
|
|
Text
BAB II.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (1MB) | Preview |
|
|
Text
BAB III.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (928kB) | Preview |
|
Text
BAB IV.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (829kB) |
||
|
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (770kB) | Preview |
|
Text
LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (3MB) |
Abstract
PT Dyandra Promosindo merupakan Professional Exhibition Organizer yang telah berpengalaman lebih dari 20 tahun dan telah menyelenggarakan lebih dari 500 judul pameran dan event, diantaranya adalah Indonesia International Motor Show. Untuk tetap mempertahankan eksistensinya dalam industri MICE, maka Tim Project Manager PT Dyandra Promosindo harus terus berupaya melakukan berbagai inovasi dalam meningkatkan mutu dan kualitas pada penyelenggaraan IIMS 2015. Tujuan utama dari penyelenggaraan IIMS 2015 dengan tema „ The Essence of Motor Show‟ selain untuk meningkatkan profit perusahaan dan tenant yang bergabung juga untuk meningkatkan kesadaran masyarakat terhadap keberadaan PT Dyandra Promosindo sebagai Event Organizer terbesar dan terbaik di Indonesia yang telah banyak mengukir prestasi dalam industri MICE. Kata kunci: Event, Event Management, Event Organizer.
Item Type: | Thesis (Internship) |
---|---|
Subjects: | 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations |
Divisions: | Faculty of Communication > Strategic Communication |
Depositing User: | Administrator UMN Library |
Date Deposited: | 21 Aug 2018 02:43 |
Last Modified: | 18 Apr 2023 07:10 |
URI: | https://kc.umn.ac.id/id/eprint/3770 |
Actions (login required)
View Item |