Peran Creative Director Dalam Membuat Konsep Hadiah Pada Video Iklan Fiolight

Haryati, Maria Tania (2018) Peran Creative Director Dalam Membuat Konsep Hadiah Pada Video Iklan Fiolight. Bachelor Thesis thesis, Universitas Multimedia Nusantara.

[img]
Preview
Text
HALAMAN_AWAL.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (853kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DAFTAR_PUSTAKA.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (225kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB_I.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (16kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB_II.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (379kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB_III.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (482kB) | Preview
[img] Text
BAB_IV.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (2MB)
[img]
Preview
Text
BAB_V.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (13kB) | Preview
[img] Text
LAMPIRAN.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (159kB)

Abstract

Creative Director adalah seseorang yang merancang dan mengaplikasikan konsep yang tepat pada sebuah video iklan. Untuk mewujudkan hal tersebut, maka dibutuhkan komunikasi dengan klien agar sesuai dengan kebutuhan klien. Dalam penulisan ini, klien adalah seorang entrepreneur yang merupakan pendiri dari brand Fiolight. Penulisan ini ditulis untuk mewujudkan keinginan klien dalam meningkatkan konsumer terhadap produk personalisasi lampu mereka. Untuk mencapai tujuan tersebut maka peneliti bersama account executive melakukan perundingan dengan klien yang membahas tentang konsep hadiah yang telah ditentukan.

Item Type: Thesis (Bachelor Thesis)
Keywords: video iklan, creative director, konsep hadiah
Subjects: 600 Technology (Applied Sciences) > 650 Management and Public Relations > 659 Advertising, Marketing and Public Relations
700 Arts and Recreation > 770 Photography, Computer Art, Film, Video > 770 Photography, Computer Art, Cinematography, Videography, Film, Movie
Divisions: Faculty of Art & Design > Film & Animation
SWORD Depositor: Administrator UMN Library
Depositing User: Administrator UMN Library
Date Deposited: 14 Nov 2019 08:03
Last Modified: 23 May 2022 06:20
URI: https://kc.umn.ac.id/id/eprint/7406

Actions (login required)

View Item View Item